Nové domovy pro naše Áčka

01.08.2014 09:11

Tak už je to tu, začala nám odcházet naše "dětátka". 

První odešla Argillka. Argi je červená drobná fenka. Nový domov našla až v Krkonoších. Panička se na ní moc těšila a také máme neustále nové zprávy, jak se jí daří. A daří se jí výborně. Dostala jméno po tetě - Ája. Tak se jmenuje naše ovčanda, která se o štěňátka pečlivě starala s naší Fínou až když se na tom ale domluvili. Nejprve si je chtěla přivlastnit a Fínu vyřadit, ale to se jí nepovedlo a tak se stala perfektní tetou. 

 
 

Jako druhá odešla Assis

Assis je také červená fenka, ale asi s černou příměsí. Je chlupatá jako plyšáček. Nový domov našla v Praze v Bohnicích, kde se jí také nemohli dočkat, protože měla nahradit smutný odchod jiného miláčka rodiny. Assí se má moc dobře a také o ní máme nové a nové zprávy.

 

 

Další na řadě je Adytos.  

Adytos je zřejmě tmavý divočák, to ukáže ještě čas. Je štíhlý a mrštný a pěkně nebojácný. Když se vyskytne na obzoru neznámá věc nebo situace, naježí chlupy na hřbetě a jde směle kupředu. Nic ho neodradí. Adík tedy dnes už Edy se má výborně a se svým bráškou bordo kolií zaměstnávají Portešovi v Nýrsku.

 

Po Edym odešla naše Abellka.

Říkali jsme jí Belčo. Je to moc přemýšlivá a drobná holčička divočačka. Zda-li bude světlý nebo tmavý divočák se také ještě uvidí. Svou paničku si našla také v Praze a doprovází jí až do práce, kde jí odpočívá u novou. Belča byla vždycky nejčistotnější z celé smečky. Už když začala chodit, uměla si najít nejlepší místo na svou potřebu na kartonu nebo na písku. A jak se zdá, čistotnost jí stále drží. 

 

Poslední holčička Abra před Vánoci odjela do Rakouska do skvělé slovenské rodinky.

My jsme jí říkali Abi či Abčo nebo Abinko, někdy taky Bí Sí. Ale získala i jiné přezdívky - Blondska či plyšák. Abi moc klidná, ale velice sebevědomá fenka. Zřejmě bude žlutá, tak jako Fíny babička, slavná Fergie z Dánska nebo další z rodokmenu Oříšek apod. Novou rodinku - Stanku si oblíbila už tady u nás a nehodlala se jí vzdát. Když již přišel čas odchodu a nová panička se oblékala, Abča se posadila k té zvláštní návštěvě a nehodlala z ní spustit oči, aby jí náhodou neutekly. Její obvyklé manévry na kocoura cestou k autu se tentokrát nekonaly, neustále si hlídala novou paničku. Bylo to pro mne zvláštní. Ani když byla v přepravce v autě a já se na ní dívala, tak po mně ani nepípla. Máme o ní každou chvíli nové zprávy. Má se moc hezky. Jsme rádi, že dělá všem okolo ní radost.

 

 

Červený pejsek Argó zůstává se mnou!

Já bych svým laickým rozumem řekla, že Argó je dvojče Argilly (Ájy). Jsou skoro stejní vzhledově, ale i temperamentem. Vždycky jsem chtěla pejska. No a Argó chce jen mě. Když jdeme s dcerami na procházku, tak vůbec nechce jít, dokud já nevylezu z branky..... Na procházce si mne hlídá a čeká na mě. Je prostě můj! Vážného zájemce o červeného pejska zatím nemáme a den o dne to vypadá, že u nás zůstane. :-)

Kontakt

HarMeron

Kadešice ev.č.5/61
Sušice
342 01

Jezevčík 777358668
Ovčák 773470785
Tel.: 378774126